Oldal kiválasztása

Szinte mindenki időhiánnyal küzd

 

Mi az oka, hogy a nap végén legtöbbször úgy érezzük, hogy nem végeztünk el mindent amit szerettünk volna?

 

Egyre többet dolgozunk, mégis mintha egyre kevesebb eredményt érnénk el. Hogyan tudunk változtatni az életünkön úgy, hogy végre a valódi céljainkat is elérjük?
A válasz egyszerű és mindenki számára elérhető: Tudatosan kell szervezni a munkánkat és ez alapján végezni a feladatainkat. Azzal és csak azzal kell/szabad foglalkoznunk, ami előre visz a céljaink megvalósulásában.

Ezt segíti, egy egyszerű, de nagyon hatékony módszer: a Reggeli tervezés. Ezzel az egyszerű módszerrel hatékonyabbá varázsolhatjuk az életünket. Kevesebb munkával többet tudunk elvégezni. Egyszerűen tudatosabban dolgozunk, tudatosabban élünk.

A feladatlista egy modern eszköz, mely a „Reggeli tervezés” módszertanát és a mai modern technika lehetőségeit kihasználva egy nyugodtabb, élhetőbb életet teremt.

A szolgáltatás és a honlap üzemeltetője:

Cégnév Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft.
Adószám 12316120-3-14
Cégjegyzékszám 14-09-307358 (Somogy Megyei Cégbíróság)
Székhely 7400 Kaposvár, Fő u. 70.
Levelezési cím 7400 Kaposvár, Fő u- 70.
Telefon, fax (+36/30) 969-1072

 

Háttér

1996-ban alapítottam az Infocentrum Szoftver Stúdiót, mely szoftver fejlesztéssel, internetes alkalmazások készítésével foglalkozik. Számlázó programunk mára az egyik legnépszerűbb windows alapú ügyviteli program lett.
Egy évre rá 1997-ben pedig létrehoztam a Hicomm Üzleti Kommunikációs Kft-t, amely cég szoftver, IT, időgazdálkodás és üzletviteli tanácsadással foglalkozik.

Mindkét cég már több mint 22 éve zökkenőmentesen üzemel. Magam látom el mindkét cégben az ügyvezetői teendőket, így nap mint nap találkozok a vezetők időgazdálkodási problémáival a saját tapasztalatomon keresztül is.
A két cég stresszmentes vezetése hatékony időgazdálkodási módszerek és szoftveres eszközök nélkül elképzelhetetlen lenne már számomra.

 

Kinek készült a feladatlista szolgáltatásunk?

Szolgáltatásunk minden olyan embernek segít hatékonyabban végezni a munkáját és jobban szervezni az életét, aki sok időt tölt el a számítógép előtt. Nem szükséges semmilyen előképzettség, vagy ismeret a használatához, mindössze a „Reggeli áttekintés” szokását kell kialakítani.

Mire használható a feladatlista?

  • Napi teendők szervezésére, elvégzésére
  • Bevásárló lista megosztására, nyomtatására
  • Hogy ne felejtsük el az eseményeket (találkozó, névnap)
  • Otthoni feladatok kezelésére, megoldására
  • Tanuláshoz. Ellenőrző kérdések, vázlatpontok.

Kockázatok?

  • A feladatlista kipróbálása és használata is teljesen ingyenes. Semmilyen kötelezettséget nem jelent, sem vásárlásra, sem egyéb más dologra nem kötelez.
  • Az adatokat titkosítjuk és bizalmasan kezeljük, nem adjuk ki harmadik félnek.
  • A regisztráció bármikor megszüntethető.

 

Több időt, szép napot!

Horváth Győző - időgazdálkodási tanácsadó

Horváth Győző
időgazdálkodási tanácsadó